torsdag 21 januari 2016

Yogobe och En förbannad podd

Tack vare min träningsvän och tillika militärmamma Frida, som jag aldrig träffat men som jag har lite kontakt med på Instagram, fick jag 14 dagars gratis träning på Yogobe. Hade ju ställt in mig på 3 dagar, så att få hela två veckor var ju en glad överraskning.
Jag visste att hon körde på Yogobe och mailade och frågade om tips på bra klasser och då tipsade hon om Johanna Andersson. Igår körde jag ett av hennes power-pass och det var ruggigt jobbigt! Det var handstående och L-stående mot vägg- HUR LÄNGE SOM HELST! Trodde jag skulle tuppa av nästan :)
Så jag kommer fortsätta testa några av hennes andra power-pass och kanske lite andra pass på Yogobe. Men frågan är om jag kommer att överge fantastiska Erin Motz på doyouyoga....
Nu har jag gått med i hennes badyogicommunity på  badyogiofficial :)
Vill du testa, kör hennes 30 day yoga challenge, den är lätt att komma igång med och Erin är bara så himla bra, både jag och Max är lite småkära tror jag :)






Förutom yoga läser jag faktiskt böcker. Och kollar på TV-serier och lyssnar på bloggar och tja, det vanliga som väl alla människor gör. Och så stickar jag, och tecknar och syr och så. Just nu lyssnar jag på en av mina bästa och äldsta vänner Sofia's podd "En förbannad podd" som hon gör tillsammans med en annan tjej som heter Katta. Där diskuterar de kanske framför allt böcker, men också lite serier och annan populärkultur eller vad man ska kalla det. Eftersom jag tycker Sofia är fantastisk är det såklart svårt att inte gilla den här podden, men jag känner att det är inte bara därför, den är verkligen jättebra. Så testa lyssna vetja!

Imorgon har jag en utmaning som väntar. Jag har bokat "Hot vinyasa flow- level2" KLOCKAN SJU PÅ MORGONEN! Varannan minut tänker jag "Hur kan jag vara så dum?" och varannan minut "Åh, det kommer säkert bli härligt!". Det kan nämnas att vi inte bor i Malmö, utan utanför Svedala. Det innebär att för att jag ska vara på Hot yoga Malmö innan sju, måste jag cykla hemifrån kvart i sex och ta tåget klockan sex från Svedala station.... Jag har redan börjat fila på listan som ska berätta allt jag ska ha förberett innan jag går och lägger mig ikväll. Det ska bres mackor att ha med på tåget och så alla olika kläder, handdukar, smink osv. Såklart funderar jag på att avboka. Men nu har jag sagt det, det är officiellt, så det är väl bara att bita ihop.... GAAAAH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar