måndag 9 september 2013

Lite mer recap-bilder!

Jag och Lill fyller år med en veckas mellanrum. Min 35-årsdag firade jag med beachvolley på planen i Svedala och sen efterföljande hamburgargrillning hemma. Supermysigt och precis vad jag önskade!




Vatten och godis :) 



Vackert väder och vackra färger!



Lill fick prinsesstårta med hemgjord lemoncurd enligt detta receptet

Den var dessutom glutenfri enligt ett recept som jag hittat här.

Har gjort den här bottnen flera gånger och det är ingen som ens kan ana att den är glutenfri. Annicake har dessutom en massa andra bra glutenfria recept


Numera används mina hemgjorda födelsedagsvimplar så fort någon fyller år! Inser just att jag inte lagt upp beskrivningen på hur jag gjorde, det får bli nästa inlägg! 




Mmm vilka goda paket! När man fyller ett är insidan och utsidan av paketet ungefär lika viktiga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar