tisdag 13 augusti 2013

Torekov i helgen

Passade på att tillbringa helgen i Torekov. Världens mysigaste Villa Ingalunda kan säljas närsomhelst och det är bäst att utnyttja det medan det finns kvar. Jag älskar det gamla fina huset och alla de vackra sakerna som alla har en historia att berätta. Känns så sorgligt att det ska säljas :(


Ebbas fina Hasbeens. Jag är så avundsjuk, önskar att just den här modellen fanns i min storlek. 



Rött vin. En följeslagare på semestern. Och resten av året också. Det jag föredrar att dricka i alkoholväg nuförtiden. 








En viss tjej har plötsligt blivit ett riktigt litet mys! Jag blir kramad och pussad dagarna i ända! Underbart! Här läser vi om Nisse. Som vanligt :) 



Stranden. Vira är redan halvvägs nere i vattnet. Max och Ebba i fina lånebadrockar. Max kör min favorit- Frotté-kimonon.



En bild där jag ser galet krampig ut. Så ser jag nog bara ut när jag styrketränar med bebis i vattnet :) 




Hon gillar det!




Stackars Lill-skorpan trillade lite och slog näsan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar