fredag 9 november 2012

Plank-mani!

Jag prenumererar på iForm. Det har jag gjort säkert tre, fyra gånger förut och jag tycker inte det är världens bästa tidning, utan brukar hoppa på när det är ett bra erbjudande. För det är ju inte en usel tidning heller, men jag föredrar nog Fitness egentligen. Men men, ibland blir det helt enkelt en prenumeration på iForm. Den här omgången har jag dock tänkt i princip hela tiden att jag ska säga upp prenumerationen, för det är ju det som är det farliga, att den bara rullar på och helt plötsligt har man iForm uppöver öronen. Och den här gången var det helt värdelöst, eftersom jag var gravid och inte alls kunde känna mig så inspirerad över deras kostråd och träningsprogram. Jag hade ju liksom min träning som funkade, och det är ju onekligen lite begränsande att vara gravid, inte så att man bara drar igång med vilket pass som helst.
Men så föddes Lill och jag var inte gravid längre och då kändes det lite kul igen, med en träningstidning. Och nu i senaste numret fick jag precis det jag behövde för att bli lite mer inspirerad i mina plankövningar. För det börjar bli trist och enformigt att bara köra planka och sidoplanka varenda dag. Här fick jag nu MASSOR av roliga plankor att variera med! Tack iForm! NU ska jag säga upp min prenumeration och gå över till att köpa lösnummer av olika spännande tidningar istället :)


Plankan i mitt hjärta! Igår körde jag 3an och 4an, 3 set av varje. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar