torsdag 12 juli 2012

Umgänge

Den här veckan är det umgänge på schemat. Det är väl en typisk semestervecka och det är massor av folk som är här i närheten som i vanliga fall befinner sig ganska långt borta. Det innebär en massa umgänge och således ganska lite träning. Men det är superkul såklart!
I förrgår var vi hos vänner i Bara och igår körde vi hela vägen upp till Friseboda för att träffa gamla vänner till min familj, dvs folk som man växte upp med, umgicks med hela somrar, nyårsaftnar och midsomrar men som lite försvann ur ens liv när man blev tonåring och slutade hänga med på de där träffarna.
Sen kom Facebook och vi fick kontakt igen, men det är inte ofta vi får tillfälle att träffas live kan man säga, framför allt inte alla på en gång. Visst var det många syskon som fattades men det var väldigt kul att träffa de som var där och deras föräldrar och barn.
Jag fick dessutom tillfälle att ta första doppet i havet, riktigt jädra kallt var det kan jag säga! Men nu är det avklarat. Krävdes en de hot och pepp från Max innan jag klev i och det tog inte många sekunder innan jag stod på stranden igen :)


Vira äter en skål med pasta i vagnen :) 


Jodå, det är en gravid i havet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar