söndag 29 juli 2012

Tillbaka

Sådär, nu sitter jag på kontoret igen och jag och datorn försöker överbrygga det avstånd som skapats mellan oss under de här två veckorna. Förhoppningsvis innebär det att det blir lite mer aktivitet här på bloggen, dock väntar jag fortfarande på att bihålorna ska bli bra. Trodde att det skulle släppa direkt, kändes som det var på väg åt rätt håll på fredagen, men sen har det inte hänt nåt, det har snarare blivit sämre :( Får se hur det hela utvecklas. I vilket fall har det inneburit att det inte blivit nån vidare träning den här veckan, bara armisar varje dag. Får se hur det känns ikväll om jag kan få till ett BB-pass utan att det blir alltför smärtsamt att stå i hunden.
Vi fick iallafall lite sommar under de här två semesterveckorna, framför allt förra veckan då det ju äntligen blev SOMMAR och vi hängde på stranden och i trädgården och hade det riktigt härligt. Idag är det regn igen och en alldeles lagom dag att börja jobba på.


Jag kör min "Hollywood movie star" look så fort solen är framme. Trots det är håret blondare än någonsin...


Max och Vira kör lite vattenlekar. Inget jag kan sponsra med just nu direkt. Ligga på mage funkar ju...sådär :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar