måndag 30 juli 2012

Ryggen vann över bihålorna!




Jaha, tanken var ju att det skulle vara en liten text här, men den hängde visst inte riktigt med när jag bloggade från mobilen. Inte första gången det händer heller.... 
I ivlket fall kan jag berätta att tröttheten i ryggen till slut vann över trycket i bihålorna. När ryggen blir för sliten måste den helt enkelt botas med Body Balance och det funkade jättebra, även att stå i hunden :) Och efteråt kändes allt mycket bättre! Kunde dock inte låta bli att vara lite avundsjuk på maken som tog en tvåtimmars mtb-runda i skogen. Åååh, jag är så himla sugen! Så fort det känns lite som höst ute får jag såna enorma mtb-känslor och då är det tufft att veta att det är lääänge tills jag kan cykla i skogen igen :( Men, den som väntar på nåt gott! 
Nu går jag in i vecka 37 för den som undrar! Det är inte långt till bebin är färdigbakad och i helgen hittade jag och packade upp (med stor assistans från min mamma) en massa yttepyttesmå kläder. 
Jag tänkte nog att det skulle kännas mer verkligt andra graviditeten, att jag skulle förstå att det kommer en bebis; man har ju gjort det en gång liksom, men inte alls. Det känns helt overkligt att det ska komma ut en mini-person som ska ha de där minikläderna på sig. Hur mycket den än boxar mig i revbenen kan jag inte fatta att det faktiskt är en riktig person där inne, en som jag snart ska får träffa och som jag är så nyfiken på vem det är! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar