torsdag 24 maj 2012

Skitstrumpbyxor!

Häromveckan beställde jag nya stödisar, eftersom jag plötsligt bara hade ett enda par kvar av de gamla som inte hade ordentliga hål i sig. Den här gången tänkte jag testa köpa från www.mediconline.se, som jag ju sett hade fina. Jag beställde tre par, 2st 70 DEN och 1 st 140 DEN, alla svarta (har några hudfärgade kvar av gamla sorten) och de kom fram som de skulle och såg jättefina ut. De var liksom tätare och glansigare än de jag haft förut och jag var mycket nöjd. Fram tills jag använt dem. Jag vet inte om det kanske hände redan första dagen, men andra dagen såg jag att jag fått stora hål på båda hälarna där maskor börjat krypa upp på baksidan av vaden. INTE OK! De kostar ju 279 kr/styck och man tycker ju att de ska hålla för lite mer än så. Kan nämna att de utsatts för alldeles normal användning, dvs i skor, på kontoret. Inte så tufft kan man tycka. De har dock ingen förstärkning på hälen, och det måste ju vara därför, men herregud vad IDIOTISKT! Det här måste ju hända hela tiden isåfall??!? Eller har jag ovanligt spetsiga hälar kanske?
I vilket fall rekommenderar jag INTE att köpa dessa. De heter Solidea Wonder Woman Maman. Köp några andra. Tex dessa, tror det är de jag har sen tidigare som funkade hela förra graviditeten:
http://www.mabs.se/our-products/original-nylon/strumpbyxamama.html
Jag har just mailat dem så vi får se vad som händer nu.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar