måndag 14 maj 2012

Försvinn!

Åh, jag blir alldeles galen av att inte kunna träna :( Det var en vecka sedan nu och igår provade jag ställa mig upp och ner för att testa om det möjligtvis skulle gå att köra Body Balance. Stå i hunden alltså. Det gick inte. Jag hade ont i bihålorna i säkert en kvart efter min lilla övning. Och jag är den förste att erkänna att jag blir en så himla otrevlig människa när jag inte får träna. Jag blir sur och får kort tålamod och det är inte alls något som med glädje kombineras med viljestark 1.5-åring. Som tur är har Max hängt massor med Vira i helgen och jag har fått packa lådor och sköta underbara hushållssysslor. Men nu är det dags att förkylningen försvinner. Det har som sagt gått på bihålorna och jag vet av erfarenhet att man inte får några direkt bra mediciner för det som gravid. Så jag ska börja testa med Rhinocort aqua, det receptfria. Har konsulterat både Familjeliv och läkare och det ska vara ok att använda. Håll tummarna för att jag blir frisk!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar