fredag 2 mars 2012

Utmaningen



Här kommer min målbild kan man väl säga. Längst till vänster är jag gravid i v 9 med Vira. I mitten är dagen innan hon föddes och längst till höger tre månader efter hennes födelse. Nu menar jag inte att jag är besatt av att vara i precis den här formen i slutet på november i år (bebisen är beräknad till slutet av augusti) men det är åtminstone där jag ska hamna så småningom.
Tyvärr tycker jag att mitt sug efter söta saker och semlor är omåttligt för tillfället och det krävs en ENORM självdisciplin för att hindra mig från att äta sött varje dag. Men nu har jag hållit ut hela veckan, inte ens igår när det var tal om både glass och chokladbitar föll jag för frestelsen. Så idag blir det nog en hel del pannkakor med sylt och grädde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar